Bazarníček logo

Bazarnicek.czVyhledávač inzerátů

Home office

Načteno teď

Obrázek k inzerátu: Home Office
Sbazar

Home Office

Knihobot.cz90 Kč
Annonce

Nákupčí - objednávání materiálu (home office)

Znalost českého jazyka není podmínkou. Komunikace v angličtině je dostačující. Náplň práce: - Přijímání vyhodnocených nabídek od kolegy a objednávání materiálů a služeb - Sledování dodávek a koordinace s dodavateli, aby byly dodávky včas a v souladu s kvalitou a specifikacemi - Hodnocení dodavatelů a vyhledávání nových dodavatelů, kteří mohou být pro firmu užiteční - Spolupráce s obchodním oddělením a ostatními odděleními, aby se zajistilo, že jsou materiály a služby objednávány v souladu s potřebami firmy - Aktivní podílení se na inovacích v oblasti nákupu a využívání moderních technologií Požadujeme: - Zkušenosti v oblasti nákupu a zásobování, přednostně ve výrobním průmyslu - Schopnost pracovat pod tlakem a plánovat svou práci v souladu s termíny dodávek - Schopnost vyjednávat a spolupracovat s dodavateli a ostatními odděleními - Vynikající organizační a komunikační schopnosti - Znalost práce s MS Office a ERP systémy Nabízíme: - Možnost kariérního růstu v oblasti nákupu - podporu profesionálního týmu odborníků - zajímavou práci v dynamicky se rozvíjející společnosti - odpovídající finanční ohodnocení - příjemné pracovní prostředí - podpora dalšího vzdělávání a profesního růstu - mobilní telefon, notebook Výhody: Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Účast na zahraničních konferencích, Vyhrazený čas na inovace. První kontakt možný e-mailem či telefonicky Po-Pá 8:00-16:00

Plzeň - sever
Annonce

Nákupčí - objednávání materiálu (home office)

Znalost českého jazyka není podmínkou. Komunikace v angličtině je dostačující. Náplň práce: - Přijímání vyhodnocených nabídek od kolegy a objednávání materiálů a služeb - Sledování dodávek a koordinace s dodavateli, aby byly dodávky včas a v souladu s kvalitou a specifikacemi - Hodnocení dodavatelů a vyhledávání nových dodavatelů, kteří mohou být pro firmu užiteční - Spolupráce s obchodním oddělením a ostatními odděleními, aby se zajistilo, že jsou materiály a služby objednávány v souladu s potřebami firmy - Aktivní podílení se na inovacích v oblasti nákupu a využívání moderních technologií Požadujeme: - Zkušenosti v oblasti nákupu a zásobování, přednostně ve výrobním průmyslu - Schopnost pracovat pod tlakem a plánovat svou práci v souladu s termíny dodávek - Schopnost vyjednávat a spolupracovat s dodavateli a ostatními odděleními - Vynikající organizační a komunikační schopnosti - Znalost práce s MS Office a ERP systémy Nabízíme: - Možnost kariérního růstu v oblasti nákupu - podporu profesionálního týmu odborníků - zajímavou práci v dynamicky se rozvíjející společnosti - odpovídající finanční ohodnocení - příjemné pracovní prostředí - podpora dalšího vzdělávání a profesního růstu - mobilní telefon, notebook Výhody: Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Účast na zahraničních konferencích, Vyhrazený čas na inovace. První kontakt možný e-mailem či telefonicky Po-Pá 8:00-16:00

Plzeň - sever