Bazarníček logo

Bazarnicek.czVyhledávač inzerátů

Motogp

Načteno teď

Obrázek k inzerátu: Plakát motoGP
Bazoš

Plakát motoGP

Rychnov nad Kněžnou, 517 41Nabídněte
Obrázek k inzerátu: Aprilia SR GT 125i ABS Replica Special Edition,
Annonce

Aprilia SR GT 125i ABS Replica Special Edition,

Aprilia SR GT 125i ABS Replica Special Edition, skútr, rok výroby 2025, objem 125 ccm, výkon 11 kW, odpočet dph TYP MOTORU Čtyřtaktní jednoválec i-get se systémem Start& Stop ZDVIHOVÝ OBJEM 125cc VRTÁNÍ A ZDVIH 52 mm x 58.7 mm MAXIMÁLNÍ VÝKON 11 kW at 8,750 rpm MAXIMÁLNÍ TOČIVÝ MOMENT 12 Nm at 6,500 rpm SPOTŘEBA (WMTC) 2.5 l/100 km EMISE CO2 (WMTC) 60 g/km ČASOVÁNÍ VENTILŮ Jeden vačkový hřídel nad hlavou, 4 ventily CHLAZENÍ Kapalinou VSTŘIKOVÁNÍ Elektronické vstřikování MAZÁNÍ Mokrá olejová vana STARTÉR Electrický PŘEVODOVKA Bezstupňová převodovka (CVT) SPOJKA Automatická odstředivá suchá spojka RÁM Dvojitá kolébka z vysoce odolných ocelových trubek PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ Teleskopická hydraulická vidlice ? 33 mm (zdvih 120 mm) ZADNÍ ODPRUŽENÍ Dvojitý hydraulický tlumič s nastavitelným předpětím (zdvih 102 mm) PŘEDNÍ BRZDA Hydraulická se zvlněným kotoučem, ? 260 mm – ABS ZADNÍ BRZDA Hydraulická se zvlněným kotoučem. ABS PŘEDNÍ PNEUMATIKA Bezdušová 110/80 - 14" ZADNÍ PNEUMATIKA Bezdušová 130/70 - 13" DÉLKA 1.920 mm ŠÍŘKA 765 mm VÝŠKA SEDLA 799 mm ROZVOR 1.350 mm OBJEM NÁDRŽE 9 L   PŘEDSTAVUJEME SKÚTR "URBAN ADVENTURE" VE VERZI SUPERSPORT REPLICA - INSPIROVANÝ STROJI RS-GP, NA KTERÝCH V MOTOGP ZÁVODÍ ALEIX ESPARGARÓ A MAVERICK VI?ALES Test na Garaz. cz DRAVÝ DESIGN, PNEUMATIKY SE SPORTOVNÍM DEZÉNEM A ÚPRAVA JAKOU MAJÍ STROJE MOTOGP Z NOALE RACING. ABYSTE VYNIKLI DÍKY ZÁVODNÍMU DUCHU, KTERÝ MÁ KAŽDÁ APRILIA. AGILNÍ A ZÁBAVNÁ JÍZDA. SR GT REPLICA JE POHÁNĚNA MODERNÍMI ČTYŘVENTILOVÝMI, KAPALINOU CHLAZENÝMI MOTORY I-GET 125 A 200 CM3. Aprilia SR GT, “urban adventure” skútr od Aprilie navržený pro znovuobjevení zábavy z každodenní jízdy, debutuje ve speciální supersportovní verzi Replica s designem převzatým přímo z motocyklů Aprilia RS-GP, na kterých jezdí Aleix Espargaró a Maverick Vi?ales, jezdci MotoGP 2023. Sportovní linie motocyklu Aprilia SR GT získávají ještě robustnější vzhled, který promění dojíždění do města i delší vyjížďky - které model SR GT bez problémů zvládne - v jedinečný zážitek. Díky závodnímu duchu, který má každá Aprilia, můžete v každém okamžiku vyniknout. Matně černá barva modelu Aprilia SR GT Replica je zvýrazněna stejnou červenou a fialovou grafikou, která charakterizuje stroje Aprilia RS-GP továrního týmu Aprilia Racing. Jedná se o jeden z nejpečlivěji navržených a technologicky nejvyspělejších prototypů na startovním roštu MotoGP, jehož charakteristické logo Aprilia se táhne diagonálně podél bočního a středového tunelu. Ty, stejně jako madlo spolujezdce, jsou nyní také provedeny v matné černé barvě. Přesně jako u motocyklů MotoGP navržených v Noale, jsou ráfky kol lakovány černě a pouze na okraji předního kola vyniká červený detail. V souladu se závodní duší stroje jsou součástí balíčku výbavy také pneumatiky se sportovním pouličním dezénem namísto mírně "terénních" pneumatik, které mají obuty původní verze Aprilia SR GT a SR GT Sport. Pro ty, kteří si chtějí SR GT Replicu upravit tak, aby se ještě více podobala strojům RS-GP, jsou součástí stroje také závodní čísla obou továrních jezdců Aprilia Racing MotoGP,  Aleixe Espargaró a Maverick Vi?ales. To je další prvek, který model SR GT Replica ještě více přibližuje světu MotoGP. V ceně není zahrnuta předprodejní příprava 2000, - Kč.

Kolín99 900 Kč
Obrázek k inzerátu: Aprilia Tuono V4 1100 Factory Euro5, silniční
Annonce

Aprilia Tuono V4 1100 Factory Euro5, silniční

Aprilia Tuono V4 1100 Factory Euro5, silniční sportovní, rok výroby 2025, objem 1000 ccm, výkon 131 kW, odpočet dph Aprilia Tuono V4 Factory je skutečně výkonný stroj s novými liniemi, novou aerodynamikou s integrovanými křidélky, kyvnou vidlicí ve stylu Moto GP, moderní elektronikou a výkonem 175 koní, díky kterému zazáří jak na silnici tak i na okruhu.  Vytvořené pro okruh, ale vždy připravené na cestu. Tuono V4 Factory tě nenechá na pochybách, že jde hlavně o vzrušení, adrenalin a nefalšovanou zábavu. Je určeno pro nejnáročnější jezdce, kteří se nebojí vyrazit na trať. Standardní součástí je poloaktivní odpružení Öhlins Smart EC 2.0. ýkon a elektrické ovládání pro nesrovnatelný zážitek Pohon zajišťuje čtyřválcový motor 65°V s jedinečnými vlastnostmi. Jeho tvar do V zajišťuje lepší rozložení hmotnosti. Maximální výkon 175 koní při 11350 ot./min a maximální točivý moment 121 Nm při 9000 ot./min splňují požadavky normy Euro 5. Tuono dostalo nový lehký výfuk. Nová je také řídicí jednotka Magneti Marelli 11 MP, která významně přispívá ke zvýšení výkonu. Závodní stabilita a obratnost Podvozek, který je již nyní považován za měřítko účinnosti a pocitů z jízdy, byl dále vylepšen přidáním nové lehké hliníkové kyvné vidlice se spodní zesílenou výztuhou. Byl navržen s cílem snížit hmotnost a zvýšit stabilitu. Byl testován na motocyklech Aprilia, které dominovaly světovému šampionátu SBK, a dále vyvíjen s ohledem na MotoGP. TYP MOTORU Podélný čtyřválec Aprilia 65°, čtyřdobý, kapalinou chlazený, DOHC, 4 ventily na válec VRTÁNÍ A ZDVIH 81 x 52.3 mm OBJEM MOTORU 1.077 cc KOMPRESNÍ POMĚR 13,6: 1 MAXIMÁLNÍ VÝKON 175 hp (129 kW) při 11.350 ot/min. MAXIMÁLNÍ TOČIVÝ MOMENT 121 Nm při 9.000 ot/min. PALIVOVÝ SYSTÉM Airbox s předním dynamickým sáním vzduchu. 4 škrticí klapky Marelli 48 mm s 8 vstřikovači a systémem elektronické škrtící klapky (RbW) PŘEVODOVKA 6 stupňová převodovka s rychlořazením Aprilia Quick Shift (AQS) SPOJKA Vícelamelová mokrá spojka KONCOVÝ PŘEVOD Řetěz: 42/15 ELEKTRONICKÁ VÝBAVA 6ti osá inerciální platforma, sada APRC (systém dynamické kontroly) s mapami motoru (AEM), řízením motorové brzdy (AEB), kontrolou trakce (ATC), kontrolou smyku (AWC), kontrolou rozjezdu (ALC), tempomatem (ACC), omezovačem (APT). 6 jízdních režimů (3 silniční, 3 traťové) RÁM Hliníkový dvojitý nosníkový podvozek s lisovanými a litými plechovými prvky. Nastavení polohy a sklonu, výšky motoru a výšky čepu kyvné vidlice. Elektronicky řízený tlumič řízení Öhlins Smart EC 2.0 PŘEDNÍ ODPRUŽENÍ Přední vidlice Öhlins NIX 43 mm. Elektronické řízení Smart EC 2.0. Zdvih 120 mm ZADNÍ ODPRUŽENÍ Obrácené příhradové hliníkové zadní rameno; Jednoduchý tlumič Öhlins TTX s nádobkou piggy-back. Elektronické řízení Smart EC 2.0. Zdvih 129 mm BRZDY Přední: Dvojkotoučové plovoucí disky o průměru 330 mm. Monoblokový radiální třmen Brembo M50 se 4 písty 30 mm. Radiální brzdové čerpadlo s kovovou opletenou hadicí. Zadní: kotouč 220 mm; třmen Brembo se 2 písty 32 mm. Čerpadlo s integrovanou nádrží a kovovou opletenou hadicí. Náklonové nastavitelné ABS, se strategií RLM DISKY Z litého hliníku. Přední: 3.5”X17” Zadní: 6”X17” PNEUMATIKY Radiální bezdušové. Přední: 120/70 ZR 17 zadní: 200/55 ZR 17 ROZMĚRY Rozvor: 1.452,4 mm Délka: 2.070 mm Šířka: 810 mm Výška sedadla: 837 mm Úhel sklonu vidlice: 24,8° Trail: 99,9 mm POHOTOVOSTNÍ HMOTNOST 209 kg (90% paliva) EMISNÍ NORMA Euro 5 SPOTŘEBA 7,20 l/100 km EMISE CO2 170 g/km OBJEM PALIVOVÉ NÁDRŽE 17,9 l (4 rezervy) V ceně není zahrnuta předprodejní příprava dle ceníku Aprilia.

Kolín439 900 Kč