Bazarníček logo

Bazarnicek.czVyhledávač inzerátů

Ucetni

Načteno teď

Annonce

Účetní Olomouc

Pro našeho významného klienta, společnost, která zajištuje rozmanité služby pro firmy v oblasti investičního majetku, hledáme vhodné kandidáty na pozici Účetní Olomouc. Náplň práce: Komplexní zpracování účetnictví, Vedení celkové evidence účetnictví o stavu a pohybu majetku a závazků, Zpracování - DPH, KH, Silniční daň, Daň z nemovitosti, DPPO aj., Pravidelné zpracování finančních výkazů, Zpracování měsíční a roční účetní uzávěrky a podkladů pro cash – flow, Inventarizace účtů, Denní komunikace s kontrolingovým oddělením, Plnění termínů pro přípravy reportů pro investory jednotlivých projektů, Příprava finanční strategie společnosti, Hospodářské plány a finanční rozpočty společnosti, Informace o stavu finančních zdrojů a výsledcích podnikového hospodářství, Zpracovává finanční analýzy, Příprava reportingu bance DSCR, FRSCR, LTV, LTC, hedging, Správa úvěrových smluv a plnění podmínek. Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky. Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor! Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Olomouc
Obrázek k inzerátu: účetní služby
Sbazar

účetní služby

Brno-městoDohodou
Annonce

Účetní/Asistentka jednatele

Pro našeho významného klienta, působícím v oboru údržby silnic a vše s tím spojeného, hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici Účetní/Asistentka jednatele. Budete pravou rukou jednatele společnosti! Náplň práce: 1.) ÚČETNÍ AGENDA Vedení účetnictví + vedení mzdové agendy (pracujeme v systému POHODA a mzdovém PAMICA), nemusíte mít dokonalé znalosti, ale přehled (pomůže Vám vzdělání či praxe, případně zajistíme i další vzdělávací kurz, Měsíční výkazy a roční závěrka, Příprava na audit, DPH (výkazy a reporty) – vše ve spolupráci s daňovými poradci, Máme 2 pobočky – zde dohled nad kroky pobočky (zaúčtování, apod.). 2.) ASISTENTSKÁ AGENDA Příprava tendrů na veřejné zakázky (kvalifikace, reference, bankovní záruky, atd.) – tendry mají přibližně 40 stran, z toho se většina opakuje, stačí se naučit a následně vždy logicky přemýšlet co je důležité, Obsluha datové schránky (dodržovat lhůty pro vyzvednutí a reakce) – vše mít pod palcem (př. do 5 dnů reagovat na výhru v tendru, Běžná administrativní agenda (komunikace s ČSÚ, reporty do 15. dne v měsíci), Příprava reportů pro vedení (jednatel a představenstvo), Komunikace s kolegy na pobočkách (evidence majetku, inventury, objednávky věcí jako jsou tel. čísla, tarify, tankovací karty (máme 35 aut), apod., Základní personalistika, Obsluha BÚ (příprava platebních příkazů ke schválení a autorizaci jednateli společnosti). Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky. Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor! Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Praha 10
Obrázek k inzerátu: Účetnictví K.A.T.
Facebook Marketplace

Účetnictví K.A.T.

Chrást, Plzeňský Kraj, Czech Republic1 Kč
Annonce

Účetní, mzdová/vý účetní

Vhodné pro OZP. POŽADAVKY: vzdělání VŠ, VOŠ nebo SŠ v oborech zaměřených na ekonomiku , znalosti/dovednosti v oblasti účetnictví, mzdové agendy/personalistiky. Praxe v oboru podmínkou, umět zpracovat daňové přiznání a DP, fakturace, internetem, datovou schránkou, schopnost zpracovávat žádosti o dotace na chráněná pracovní místa, schopnost zpracovávat závěrečné zprávy, komunikace s úřady/institucemi, dodavateli, samostatnost, zodpovědnost, důslednost, spolehlivost, férovost, příjemné vystupování, trestní bezúhonnost, loajalitu, systematičnost NABÍZÍME: smysluplnou práci, kvalitní pracovní vybavení, možnost dalšího odborného růstu a profesního rozvoje, příležitost k seberealizaci, práci v příjemném prostředí a kolektivu, podporu, velkou míru samostatnosti a odpovědnosti, pružnou pracovní dobu i při zkráceném úvazku NÁPLŇ PRÁCE: komplexní vedení a zodpovědnost za účetnictví společnosti (s. r. o.) - sociální podnik, vedení a zpracovávání personální agendy, zpracování mezd a podkladů, pracovní smlouvy aj. , zpracovávání žádostí o dotaci na zaměstnance (OZP), zpracovávání závěrečných zpráv a výkazů (pro úřad práce aj.), příprava podkladů pro kontrolní orgány, fakturace, inventarizace, skladová evidence, zpracovávání účetních směrnic, evidencí, smluv, komunikace s úřady/institucemi, zpracovávání daňového přiznání, DPH KONTAKT: emailem: ludmila [email protected] Náležitosti přihlášky do výběrového řízení: profesní životopis Životopis doplňte, prosím, o následující prohlášení: Prohlašuji, že mě soc. podnik Speramus s. r. o. seznámil se zpracováním osobních údajů v souvislosti s ucházením se o zaměstnání. Přihlášky zasílejte do 15.11.2024 na adresu: Speramus s. r. o., Svitavská 44, 571 01, Moravská Třebová - obálku označte heslem "VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ ÚČETNÍ", nebo scanem na e-mail: ludmila [email protected] Vybraní zájemci budou pozváni k přijímacímu pohovoru. Speramus s. r. o. si vyhrazuje právo nevybrat žádného zájemce.

Svitavy